WELCOME TO MY BLOG..... Hi my names Nurul Nadiya, Iam polythecnic student. I love my family and my friends. I am a girl who loves everything and anything about life. History. Art. Music. Fashion. Kinda shy. I am not a big talker. I like to make stuff. A lot of people have mixed feelings about me and what I do but its okay. I just focus on spreading positive energy and bringing joy to people lives. If you are about that too, we should be friends. so follow me...
Selasa, 21 Jun 2011
tertekan giler......
aq xau nk pk ap skunk...aq bnci cinta...
tpu lau org kte cinta itu indah....
knape dye wat aq mcm nie....
bgitau la salah aq...
npew dye xnk cre dh aq...
dye dh xsyg aq lg k...
aq nie dh xbermakna lg k buat dye...
k dye dh ad owg lain lam idup dye...
aq tertekn sngt..xau nk mikir gne ag....
aq BUNTU.........
tp aq syg kt dye...........
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)




dunt wory ya..u'll be fine.. InsyaAllah xpe,bse la ujian lam p'cintaan.. be strong k..^_^ rindu kamu..
BalasPadamthanks shafi.....ya arap ya kuat hdapi smua nie.....fie ya rindu sangat2 tau kt fie......nk jmpe sngat fie tau....arap2 kte ley jmpe ag pasnie..huhuhu
BalasPadam