WELCOME TO MY BLOG..... Hi my names Nurul Nadiya, Iam polythecnic student. I love my family and my friends. I am a girl who loves everything and anything about life. History. Art. Music. Fashion. Kinda shy. I am not a big talker. I like to make stuff. A lot of people have mixed feelings about me and what I do but its okay. I just focus on spreading positive energy and bringing joy to people lives. If you are about that too, we should be friends. so follow me...
Khamis, 15 September 2011
manusia yang bangge diri n hidung tinggi...
topic hari ini mmg la semua biase dengar kn...........ap yg aqu tahu dunie zaman sekarang mmg rmai owg yg spesis mcm tuh kn.......lgpun kte bley lihat owg mcm tuh disekeliling kte je kn....aq mmg tol2 xskew ngn owg mcm nie.....standard owg mcm nie skew merendah kn diri owg len kn........rse diri dye je yg bgus kn...bajet perfect la konon.......aq arap aq x tergolong dalam wg yg mcm tu...alhamdulillah,kwn2 bek aq kt poli nie xde yg mcm tu......huhuhu....mls ag la nk tlis entry nie...nt nk smbung smule..
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
Tiada ulasan:
Catat Ulasan